0102030405
L-istidina hè un aminoacidu semi-essenziale
Funzione
Adupratu in a cura di u coma hepaticu, a preparazione di trasfusioni d'aminoacidi; o adupratu in l'iniezione di malatie di u fegatu, ancu un supplementu nutrizionale, hè un cumpunente impurtante di l'infusione d'aminoacidi è di e preparazioni di cumposti d'aminoacidi. Pò esse adupratu per trattà l'ulcere gastriche. Adupratu ancu in a ricerca biochimica.
descrizzione2
Applicazione
1. L'L-istidina hè un aminoacidu essenziale chì ùn pò esse furmatu da altri nutrienti, è deve esse in a dieta per esse dispunibule per u corpu.
2. Più spessu ricunnisciute cum'è un precursore di u sintomu di l'allergia chì produce l'ormone istamina, sia l'istidina sia l'istamina anu roli essenziali in u corpu oltre à turmentà e persone chì soffrenu d'allergie.
3. L'istamina hè ben cunnisciuta per u so rolu in a stimulazione di a risposta infiammatoria di a pelle è di e membrane mucose cum'è quelle chì si trovanu in u nasu - sta azzione hè essenziale in a prutezzione di ste barriere durante l'infezzione.
4. L'istamina stimula ancu a secrezione di l'enzima digestivu gastrina. Senza una pruduzzione adatta di istamina, una digestione sana pò esse compromessa. Senza riserve adeguate di L-istidina, u corpu ùn pò micca mantene livelli adeguati di istamina.
5. Menu cunnisciutu hè chì a L-istidina hè necessaria à u corpu per regulà è utilizà oligoelementi essenziali cum'è u rame, u zincu, u ferru, u manganese è u molibdenu.














